Notice: Undefined index: lang in /home/klient.dhosting.pl/kallosz/olgd.org.pl/archive/v1/core/lang.php on line 6

Notice: Undefined index: lang in /home/klient.dhosting.pl/kallosz/olgd.org.pl/archive/v1/core/lang.php on line 11
Festyn :: News - Ostrzeszowska Lokalna Grupa Działania

„Europejski Fundusz Rolny na rzecz Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie”.
Operacja mająca na celu sprawne wdrażanie Strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność (LSR) współfinansowana jest ze środków Unii Europejskiej w ramach działania
„Wsparcie dla rozwoju lokalnego w ramach inicjatywy LEADER”
Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020
Przewidywane wyniki operacji: realizacja LSR Stowarzyszenia „Ostrzeszowska Lokalna Grupa Działania”

Festyn

W dniu 29.05.2011 r. o godz. 11.00 w Ośrodku Jeździeckim "ATENA" (dojazd od ul. Kapielowej) odbędzie się FESTYN, który dofinansowany jest w ramach Małych projektów.


W programie:

·         TOWARZYSKIE ZAWODY W SKOKACH PRZEZ PRZESZKODY
·         ATRAKCYJNA PULA NAGRÓD
·         POKAZ KASKADERSKIEJ JAZDY KONNEJ W WYKONANIU JEDNEJ Z NAJLEPSZYCH FORMACJI  W POLSCE - APOLINARSKI GROUP -  WOLTYŻ KOZACKI, AKROBATYCZNA JAZDA KONNA
·         PROMUJEMY POTRAWY REGIONALNE
·         CIASTKA, KAWA HERBATA DLA KAŻDEGO
·         KIEŁBASA Z GRILLA I SWOJSKIE PIECZYWO
·         HIPOTERAPIA I DOGOTERAPIA - TERAPIA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH PRZY POMOCY KONIA I PSA
·         JAZDA KONNA – PRZEJAŻDŻKI KONNE DLA DZIECI                                                     

Więcej informacji na: www. jazdakonna-atena.pl

 

 

Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich
Europa inwestująca w obszary wiejskie 
Projekt realizowany w ramach Lokalnej Strategii Rozwoju Stowarzyszenia „Ostrzeszowska Lokalna Grupa Działania”
Projekt pn.: „Organizacja Festynu rekreacyjno rechabilitacyjnego w Ostrzeszowie”
 współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach
Osi 4 LEADER
Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich             
    na lata 2007-2013


Stronę odwiedziło: 81045 osób.